mobilhelvete

det är precis vad jag har att säga om min mobiltelefon, jag har betalt nästan tusen kronor för att den lagades och vad hände? Jo det går sönder igen. Samma fel, ska det verkligen vara så? Imorgon ska jag skälla på både LG och tre, jag ska ha mina pengar tillbaka och dessutom begära en ny mobiltelefon som fungera, är det för mycket begärt? ååh.
Inget mer klagande, men jag bara undrar när all otur ska släppa? Det är verkligen är under att min tv fortfarande funkar (peppa peppa). Precis hemkommen från en kall vinterpromenard med Emma, jag trillade när vi skulle ta en "genväg", det var redan någon som hade genat när så vi (jag) tänkte vi kunde gå där, stackars emma fick hjälpa mig upp efter att jag trillat för att jag inte kunde gå i snö som var högt över knäna och samtidigt skratta, haha.
ska läsa svinalängorna nu så jag får den klart, hade vart skönt att skriva klart till seminariet imorgon. Så, läs läs läs tilda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dumma telefonfixare som inte kan fixa telefoner! Och det var en kul prommenad, särskilt den snöiga delen :P

2010-02-22 @ 20:43:00
Postat av: Ema

Ja det var min kommentar..

2010-02-22 @ 20:43:19
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0