Ord som betyder

Ord.. ord är sånt vi använder hela tiden. Det finns ord som är så hårda att de sårar en annan individ, men sen finns det de där orden som kan göra en dålig dag att bli den bästa. Jag har fått läsa de orden idag och jag satt med ett leende på läpparna en lång stund efter. Vi människor borde ge varandra mer komplimanger för allt vi gör, och säga, skriva eller skrika ut de där orden till en vän, familjemedlem eller till personen ni delar ert liv med. Som sagt.. det kan få en dålig dag till att bli en bra dag.

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt Pm, har cirka en halv sida kvar att skriva(det är första skrivdagen vi har och det ska vara inne på torsdag), känner mig faktiskt lite extra duktig. förövrigt så mår min mage inte alls bra idag, tror det är magkatarren som spökar igen. Får ta och vila när jag pluggar klart.

till sist: mina vänner, ni vet att ni betyder väldigt mycket för mig, jag är dålig på att säga det. men jag är tacksam för att jag har er. ni är bra, ta åt er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är också bra! :D

2010-02-01 @ 16:24:07
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0