sömnlös natt

de har skottat utanför min lägenhet hela natten, eller mellan fyra och sex. var lagom pigg när klockan ringde vid halv nio, men det var bara att pallra sig upp och ge sig ut för att promenera i snön. Nu har jag precis tagit en varm dusch. Ska iväg på teater sen, obligatorsikt teater som vi måste gå på. Annars händer det inte mycket ikväll, ska ha en me, myself and I kväll tillsammans med melodiefestivalen, precis vad jag behöver. skulle även behöva plugga men kanske sparar det till imorgon? eller så gör jag det nu innan teatern..får fundera på det.
Ser framemot nästa helg, 50årsfest. Ska klä ut mig till mamma eller ett annat förslag jag hittade när jag satt och kollade efter kläder, vad det blir får vi se på lördag. ha en bra lördag mina vänner, det ska jag försöka ha, trots ofrivillig teater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0