Det är visst fredag

Oj oj.. redan fredag, den här veckan har bara rusat iväg. Igårkväll var jag och markus på bio, luftslottet som sprängdes. Den var bra, men jag tycker faktiskt det var lite för lång, fast det hade jag nog inte tyckt om jag satt hemma i soffan, fick så jävla ont i röven. Var iallafall ett under att vi kom i tid, vi var lite nervösa där ett tag, varför ska jag nog inte berätta, hem gick det inga bussar inom de närmsta fyrtio minuterna och det var för kallt för att gå hem så Jonas var snäll och hämtade oss. Fick se deras lägenhet med, lite mycket saker men det kommer bli superfint när de fått i ordning.
idag har jag simmat med emma, kul att träffa henne igen, vi har planerat in pulkaåkning och grillning nästa vecka. Nu kommer snart fatima och alexander,ska skriva klart det där arbetet, eller jag vill skriva klart det iallafall. Kvällen består av att sitta i seket med Malin, blir nog skitbra fredag det här.
Imorgon går tåget mot gnosjö klockan ett för inflyttningsfest hos petra och alexaner och på söndag blir det ett "Vi ses snart igen" hejdå till sandra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det betyder "vi ses" :)

2010-01-09 @ 11:11:30
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0