En helg

Jag är tillbaka i växjö efter en underbar helg i gnosjö. Festen i lördags var verkligen lyckad, jag hade riktigt roligt. Det hela slutade med att man inte mådde allt för bra igår, min mage är fortfarande inte helt ok. Blev en redig slappdag igår, pizza med petra, sandra och frida. och var det film hos petra och alexander hela dagen/kvällen. En sista dag tillsammans med sandra, för nu träffar jag inte henne förrän april igen. Känns konstigt faktiskt, men tiden kommer gå riktigt fort. I augusti trodde jag att det skulle ta en evighet innan jag fick träffa sandra igen, men tiden bara rusade iväg, så snart ses vi igen vännen, fast då kommer du troligtvis vara jättebrun och jag&petra kommer se ut som  spöken brevid dig, haha.
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila innan fatima och alexander kommer, ska även få igång min kamera så jag kan kolla på bilderna från i lördags. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha. hoppas jag blir brun ;)

2010-01-11 @ 22:26:16
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

hihi det var skoj att träffa dig med gumman! hoppas du piggnade till lite sen framåt kvällen ;) hihi

Puss o kram

2010-01-12 @ 06:32:55
URL: http://fridajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0