inte min dag

detta är inte min dag, fick reda på att de inte registrerat oss på kursen så vi kommer inte får våra pengar förrän slutet på nästa vecka. När man har två kronor kvar på kontot är det ingen positiv nyhet. Anledningen till att de inte registrerat oss är för att vi tydligen måste visa att vi klarat alla delar i tidigare kurser för att man får inte gå denna kursen om man inte klarat av de tidigare. Det är bra att de berätta sån här viktig information till allihopa. dessutom tänker de inte alls på att vi inte får våra pengar från csn förrän de regisrerat oss, när de registrerat oss kommer det ta tre dagar innan vi får tillgång till våra pengar, verkligen jätteroligt. förstår de inte att man måste betala räkningar och handla mat, och dessutom betala de jävla böckerna som kostar skjortan. Nej det tänker de inte alls på. nu ska jag iväg på innebandyträningen och skjuta av mig min ilska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0