Jag lever..

Jag har inte hunnit sätta mig och blogga nu på några dagar, hinner egentligen inte nu heller för jag ska till skolan alldeles strax, en halvtimmes lektion, känns sådär va? Började dagen med morgonpromenad med min broder, promenad som vanligt på morgonen. Jag måste erkänna att det är svårt att ta sig upp på morgonen men när man väl är ute är det jättehärligt. Snart en vecka utan kolhydrater med, eller utan de snabba kom jag och markus på idag, för det är ju faktiskt kolhydrater i morötter. Går riktigt bra, ingen sötsug alls, träningen går också bra, allt går bra och jag känner mig verkligen duktig, riktigt stolt över mig själv.
Igår var vi ett gäng tjejer här och åt tacos(nej inget bröd för mig) och spelade spel, riktigt mysigt. Nu ska jag nog ta och resa på mig så jag inte kommer försent till min otroligt långa lektion, plugg som gäller efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0