kursstart

idag var det dags för ny kursstart, var en aning nervös inför basgrupperna. Är väl inte helnöjd med grupperna, hamnade med en som jag kände tidigare, Johanna, vi har läst inriktningen tillsammans nu i ett år. Klara, fatima och emma hamnade i samma, hade också velat gå med dem. Men vi kan fortfarande plugga tillsammans och gå på föreläsningar ihop. Jennie ska även försöka byta så hon hamnar i min grupp, för hon kände ingen i hennes. Hoppas verkligen det går igenom. Efter första lektionen med nya basgruppen idag pluggade vi en stund på bibblan, fick inte så mycket läst så jag ska dit imorgon innan föreläsningen som börjar vid tio.
ikväll blir det bakad potatis och mys med min vän klara, det gillar vi. Nu ska jag ta ne powernap, hade verkligen velat träna men min ljumske värker fortfarande, usch.

Kommentarer
Postat av: Ema

Inget kommer slå gamla basgruppen, så är det bara :)

Önskar vi alla var i samma!

2010-01-18 @ 16:56:35
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0