min dag

min dag --> morgonpromenad, frukost, städa, kaffepaus, tvätta(läs tvätta väldigt mycket), möblerat, lagat mat(spenatsoppa).
nu sitter jag på min barstol och kollar runt lite på nätet. ska iväg och träna innebandy vid halv åtta.
imorgon ska jag först ut och gå, sedan ska jag och emma fixa lite med vfu och andra saker. pulkaåkning som gäller sen, kommer blir riktigt skoj. funderar även på att testa träna på vugi imorgon, fick ett programblad i postlådan idag, man får testa gratis hela vecka två och tre. imorgon är det ett pass som heter air muskel/air core, låter spännande.
jag som sagt att jag aldrig kommer börja med gruppträning, vi får väl se det :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Är det ett gym? Jag vill med testa! Har inte fått något reklamblad :( Men det kanske bara är att gå dit? Var ligger det?

2010-01-14 @ 11:54:42
URL: http://rosenknopen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0