min värld

Jag ber om ursäkt till alla vänner hemma i gnosjö som jag inte hört av mig till den senaste veckan. Det var mycket i slutet på förra kursen och nu på den nya är det fullt upp ända till praktiken vecka nio, och då är det inte direkt slut heller för efter praktiken, vecka tretton, ska vi lämna in en stor rapport. Så just nu lever jag i min egna lilla värld, ska försöka höra av mig snart, får ta mig tid till det.
nu ska jag iväg på innebandyträning snart, men ingen träning, bara styrka för min del, måste verkligen bli bra i ljumsken till matchen på fredag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du behöver absolut inte be om ursäkt. Jag vet hur det är. Likadant här, dona och fixar och har faktiskt haft saker att göra, trots att jag inte har något fast jobb. ;) bra va?! ;)

2010-01-20 @ 14:31:07
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0