min vecka

Nu är det ny vecka och jag har fullt upp som vanligt.
morgon dagen ser ut såhär: föreläsningar 10-15, plugga 15-17.30, 19-22 match mot olofström
onsdag: ledig,träna,plugga, babyshower, tåg hem mot gnosjö
torsdag: jobba som idrottslärare 8-15, träffa papsen och mamsen, åka tåg tillbaka till växjö, innebandyträning
fredag: föreläsning 9-12, seminarie 13-15, åka till systeryster och stanna där hela helgen tillsammans med pe.

det var min vecka det, inte mycket fritid över på mina veckor. får försöka hinna med ett telefonsamtal till en vän vid namn petra, inte pratat på länge nu,får bli ändring på det!

Kommentarer
Postat av: Petra

I know! Känner mig ursel! :/ sa ju att jag skulle ringa dig på min födelsedag, men jag glömde bort det i allt tummult. Nu jobbar jag en hel del så hinner liksom inte med. Men skönt med jobb iallafall.

Hoppas det är bra med dig med my friend!

Puss!!

2010-01-26 @ 14:42:53
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0