tre saker

jag har tre saker att säga
1. Vissa borde inte få gå på universitetet, och absolut inte på lärarutbildningen. Ni skulle sett mig tidigasre idag, jag kokade av ilska. Här kämpar man för att klara av alla uppgifter, medans vissa får specialbehandling, om man är dum i huvet ska man fasen inte gå på universitetet.
2. Vissa borde inte spela lagsporter, varför kan jag inte skriva här, men man blir lite irriterad.
3. imorgon kommer syster och lämna ps2 till mig, gissa om jag kommer spela hela helgen eller? Jag har faktiskt inget plugg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dig, ibland kan vissa saker få en att koka över! Hoppas du inte spelat för mycket ps2 ;) hihi Pussen

2010-01-17 @ 10:02:36
URL: http://fridajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0