vem är jag?

Jag har inte bloggat på ett tag, mycket i skolan och mycket utanför skolan. Sitter hemma i Gnosjö nu, har jobbat som No och idrottslärare idag. Tycker det gick bra, det var skönt att tänka på annat. Jag blir kvar i Gnosjö till imorgon då jag åker vidare till olofström sen tillbaka till gnosjö på söndag. Växjö blir det antingen tisdag eller onsdag. Jag behöver tid till mig själv. det har uppstått situationer som har fått mig att funderar på hur jag egentligen är som person, hur uppträder jag mot andra? Vem är jag egentligen? Är jag en bitch som bara tänker på mig själv eller är jag den som alltid tänker på andra i första hand. Jag har frågat mina vänner och de har svarat mig, men jag måste nog ställa mig själv samma fråga. Gnosjö och Olofström är nog den bästa medicinen för mig.

Kommentarer
Postat av: Ema

Tror du vet också att du inte är nån som bara tänker på sig själv, du bryr dig ju alltid om alla andra med. Jätte bra vän!

Kramar!

2010-01-29 @ 08:06:51
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: Ema

Och jag är jätteglad att jag har dig!, annars skulle jag nog inte klara av Växjö :)

Kraam!

2010-01-29 @ 15:32:14
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0