"mini semester"

Sitter på jobbet och njuter av att det är min sista natt den här veckan, men inte nog med det, jag är ledig ända till onsdag kl.22. Min första semester den här sommaren, eller det blir en liten mini semester. Underbart, behöver verkligen den ledigheten efter att ha jobbat konstant sedan den 6 juni.
Åker till Göteborg med Malin på lördag för att se Lassemannen, och efter det åker jag till Växjö för att flytta hem alla mina möbler och städa ur lägenheten. Ska även träffa både Daniella och Klara när jag ändå är i Växjö, saknar dessa brudar. Nu ska jag jobba vidare, blir nog criminal minds och fyrvaktaren som förfyller min natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh blev det bra med lägenheten?? =)pusskram

2010-07-19 @ 23:13:25
URL: http://sandranilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0