nattjobb

Efter en vecka på Bäckaskolan är det dags för nattjobb igen, är nu inne på min tredje natt den här veckan. Dagarna flyter på, idag har jag varit i Jönköping med Linis och Markus, vi skulle leta bikini. Linis hittade men inte jag, så får åka in till Värnamo eller Gislaved imorgon. Har planerat in en dejt med Lisa Svensson imorgon, glass och fotboll, de blir kanon det. Syrran ska göra comeback i Hgoif tröjan efter 3 års frånvaro, får se till att heja på henne. Till helgen kanske det blir en runda till havet med eve och mikael för sol och bad, men vi får se, har inget direkt planerat så får ta helgen som den kommer. Återgå till jobbet nu, lite criminal minds och Läckberg gör nog susen.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Huh? Men hade du inte något planerat sen länge? Eller försöker du dra en berghagen på mig? :P

2010-07-07 @ 19:04:52
Postat av: matilda

De blev ändrade planer, skulle hälsat på en vän i Hjo. :) Jag kommer snart och hälsa på dig!!

2010-07-07 @ 23:05:34
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: Ema

Saknar dig med! Tycker vi ska ta en sivanspremiär när vi kommer tillbaka till Växjö? Om du är där då. :) Haha nä, kommer nog inte bada mer i denna sjön på ett tag. Du verkar också ha en bra sommar, hoppas jobbet går bra! Kram

2010-07-07 @ 23:19:03
URL: http://xmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0