2,5 timme senare..

.. så sitter jag här med ett stort leende på läpparna. Det slog mig precis att resultaten på dilemma uppgiften skulle komma in idag(igår), det var glädjande besked, fick ganska otippat ett VG. Har seriöst aldrig skrivit en uppgift så snabbt och oseriöst, så det var verkligen inte vad jag förväntat mig. Nu är det bara resultatet av sex och samlevnads uppgiften man vill ha med, sen kan man verkligen slappna av och ladda om batterierna till nästa termin.. har föresten inte börjat kolla på criminal minds ännu, ska kolla några avsnitt nu de sista timmarna tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: klara

häärligt, jag fick ett härlig G =) Kramkalas!

2010-06-21 @ 09:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0