drömmar

varför drömmer man det man drömmer egentligen? Jag tycker jag ofta, speciellt den senaste tiden drömt konstiga och oförklarliga drömmar. Blir man kanske knäpp av att jobba natt? Betyder alla drömma något, eller bara vissa? Kanske rent av faktiskt är så att inga drömmar betyder något. Massa frågor, inga svar som de sa i teatern vi såg i vintras med skolan.

Jaja.. idag har jag njutit lite av sommaren som verkar vara på intåg. Försäsongen är även ett faktum, tog mig upp till Töllstorp för att springa en runda med Sandra och Petra. Blev intervaller, känns rätt skönt i kroppen nu i efterhand. Förutom att jag har lite ont i halsen, hoppas de går över i natt.
Fick även reda på att jag blev minst godkänd på sex och samlevnads uppgiften, kommentar och fastställt betyg får jag i veckan.

Criminal minds kanske jag borde kolla på nu, blev aldrig av igår, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0