Framtiden

Jag ser min framtid framför mig,och den ser ljus ut. Jag vet vad jag helst av allt vill jobba med så varför inte satsa på det? Jag vill kunna hjälpa de barn och elever som är behov av särskilt stöd i skolan, känna att man gör något för dem som verkligen behövder det. Efter min examen som jag tar januari 2012 måste jag jobba i minst två år, sen kan jag söka till en 1,5 års utbildning i Göteborg och läsa till specialpedagog. Jag känner att jag verkligen vill det och jag tror inte jag kommer att ändra mig. Utbildningen verkar finnas som distans kurs också så jag kan jobba samtidigt som jag pluggar. 5 års studier är en lång tid, men om man får jobba med det man brinner för är de värt det. Ser fram emot de 30 hp jag kommer läsa i specialpedagog nu efter jul, kommer att bli kanonbra.

Nu ska jag kolla på Bilar, har av någon anledning aldrig sett den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0