Magbesvär

Är just nu inne på min andra natt den här veckan. Min Mage ser ungefär ut som en ballong, den har varit svullen i några dagar nu men just nu är det verkligen jättesvullen. Vill verkligen veta vad det är för fel på den, men de hittar ingenting. Får ställa klockan imorgon och ringa doktorn, för såhär tänker jag inte ha det.

Annars har dagen gått ganska fort, vilat rätt mycket pga magbesvären. Var nere på Zeb och Sofi med mamma och mormor, hittade en tunika/klänning/linne.. ja vad det nu var, snygg var den. Fotboll som gällde sen, Gnosjö-Hovslätt. Rätt seg tisdag, allt pga magen. Hoppas de släpper så jag kan ge mig ut på en löparrunda imorgon. Försäsongen är igång nu och här ska det springas förfullt.

Kommentarer
Postat av: FridaFrida

Vi åker till Turkiet v.29 ska bli sååå gött :D

Sen får vi se va vi gör :)

Åh men du kommer ju ha fullt upp i sommar verkar det som ;)



Hoppas du slipper magvärken snart.. usch inte skoj att ha sånt.

Kram på dig!

2010-06-19 @ 16:25:44
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0