nionde juni

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska slå fem så att jag kan få cykla hem och sova. Det har inte hänt speciellt mycket inatt, hon jag jobbar med har inte vaknat en enda gång på hela natten. Så jag har suttit och läst en massa, löst korsord och surfat runt lite. Tröttheten börjar komma nu, drack något som man enligt pappa blir pigg av, visst blev man pigg för har inte kännt av tröttheten förrän nu. Min onsdag kommer inte innehålla speciellt mycket, träna och lite sånt. Hade fullt upp igår med bland annat klippning och fika med lisa, linnea och elin, sedan avslutade jag kvällen med fotboll i hillerstorp. Ja ja... nog med skrivandet för den här gången. Lär säkert skriva imorgon natt igen, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0