tjugoförsta juni

Sitter på jobbet och kollar runt på nätet. Njuter efter en Bajenseger och ett grymt snyggt mål av Hallenius, han är kung. Jelgen har varit kanon. I fredags var jag nere hos Petra och kollade på fotboll och film med henne och Mia. Lördagen började med en tripp till Växjö för shopping. Jag hittade äntligen ett par sandaler som passade till mina fötter, love it. Hann även se matchen mellan Hillerstorp-Kulltorp där det blev en 3-1 vinst till Kulltorp. Kvällen bestod av en något misslyckad grillning, fotboll, alkohol, trevligt sällskap och öltältet. Idag sov jag länge för att orka natten, kollade på nya Wallander filmen och tog en fika hos mamma med pappa och markus. Blivit en del fotbollstittande idag också och även en promenad. Nu ska jag kolla på Criminal Minds. Imorgon är det en löparruna med Petravännen som gäller. Puss & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0