vilken sommar

Satt och tänkte på hur mitt sommarlov kommer att se ut det här året. Ser riktigt kanonbra ut. Jobbar söndag-torsdag fram till midsommar, då vi ska åka till visingsö och ha det trevligt. Vecka 26 är jag ledig och det blir en resa till Ullared och en runda ner till Växjö för att träffa vänner där nere. Jobbar sedan v.27, och på helgen där jag jag hälsa på min lilla vän Sara. Jobbar sedan v. 28 och den helgen ska jag och Malin åka till Göteborg och se världens bästa Lasse. vecka.29 jobbar jag bara onsdag och torsdagnatt och sen är det bara v.30 och natten mellan 1-2 augusti kvar den här sommarn. Har insett att sommarn kommer att gå fort. I augusti har jag skrivit upp mig som vikarie på förskolor och fritids i Växjö. En tripp till Båstad med syrran, en sväng till karlskrona med laget och en visit hos Emma är också inplanerat i augusti. Ja, snart sitter jag i min nya lägenhet och skolan är igång i fullfart igen.. i tankarna kommer jag ha en massa underbara minnen från sommarn 2010.. :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack ;) ja det blir nog bra trä däcket sen :D

Allt är bara bra med mig, men hur är det med dig? bra hoppas jag! skollov nu med! jobbar du för fullt eller?

Kram

2010-06-15 @ 06:21:54
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh men va gott! det blir ju en del pengar. Vart är det då?



JO de går toppen på nya jobbet :) passar mig bättre känner jag.

I sommar är det att åka utomlands till Turkiet 1 vecka som vi har planerat bara.

Annars blir det väl lite dags turer och att vara hemma och greja :D finns alltid något att göra hih

sj då? bara jobb?

Kram kram

2010-06-15 @ 22:17:44
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0