hejhopp

hej hopp, jag lever och trivs på min vfu. Jag bara älskar alla barnen, de är så otroligt goa, personalen också förstås. Underbart att få träffa Evelina varje dag också, då vi inte setts någonting alls på ett halvår.
Var hos doktorn idag och kollade upp magen ännu en gång. Magkatarr var en av sakerna, fått medicin och ska försöka sluta stressa. Fått medicin för en sak till men det väljer jag att hålla för mig själv, eller iallafall inte skriva ut det på bloggen. Kan berätta det för de nämaste annars kommer det bara bli massa snack bakom min rygg. Är nere i Växjö nu, precis hemkommen från träningen. Laddar för match på lördag och även lagfest efter det. Självklart är lag laddad för maskeraden imorgon också, dock alkoholfri, men det funkar det också. Ska lägga mig och sova nu, är trött efter en fullspäckad vecka. hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0