I'm back

Äntligen är jag tillbaka i växjö och jag har självklart haft massa för mig redan. I torsdag blev det tacokväll med klara och johanna, mycket trevligt. Igår var jag nere på stan med Emma och Fatima, träffade på Klara också, men hon fick inte gå med oss för vi skulle fixa present till henne. Blev en lunch på HongKong för att sedan ha examinationseminarie som gick bra. Sen stressade jag iväg till klara för att basta med henne och Johanna, och efter det var det dags för födelsedagsfirade av lilla klara. God mat och gott sällskap, gick hem tidigt för jag hade sån huvudvärk, somnade på stört när jag kom hem.
Idag vaknade jag klockan sex, klarvaken. Så gav mig ut på en morgonpromenad i solen. Underbart! Nu ska jag snart ner till stan och hitta något till lilla Olle, ska äntligen få träffa sen lilla krabaten idag.
Ikväll är det mat och bowling med Mimmie, malin och emelie.. Oj vilken toppen helg jag kommer få. Den kommer avslutas med wallander och mys med min älskade broder markus som kommer hem från italien imorgon.
Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0