läkartid

Har äntligen fått en läkartid i Värnamo hos Margaretha Svensson. Ska dit tisdagen den 14 april, och det passade bra in i schemat. Var ledig dagen innan och hade endast en föreläsning på tisdagen. Ska in och göra en kolostopi, vilket jag är en aning orolig för men det ska nog gå vägen.
Idag är det bullbak på gärdesgatan, ska baka till barnen och personalen på praktiken men även till min lilla mormor som fyller år på onsdag. Massa plugg står på schemat idag också, vill få klart rapporten så jag får lite ledigt nästa vecka, hade varit skönt. Nu ska bullarna snart bakas ut, hejs.

Kommentarer
Postat av: fRIDA

Hoppas bullarna blev bra ;)



Va är de för grej du ska göra hos läkaren?



Hoppas du har en bra dag

Kramis

2010-03-23 @ 09:45:51
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh stackare! hoppas du får ett svar på va de är för något. Tänk om det är gluten eller laktos eller något? Eller en tarm infektion? Känner folk som haft det. Det löser sig ska du se! BAMSE KRAM!

2010-03-23 @ 19:27:16
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag var med hos Margareta, as snäll tant ! och koloskopin är inte så farlig som man tror !

2010-03-25 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0