tillbaka till verkligenheten

Satt på biblioteket och skrev rapport hela dagen igår, och gjorde klart det sista finslipet imorse när jag väntade på tvätten. Nu kan jag kommer tillbaka till verkligenheten igen, är ledig resten av dagen och imorgon så jag ska njuta av min ledighet. På torsdag ska rapporten in och redovisas sen får vi också påskledigt. Markus och jag tar tåget med redan vid ett på torsdag, inte mycket man hinner vara nere i växjö innan man ska till gnosjö igen. Åker tillbaka till växjö på tisdagkväll för jag ska jobba hela dagen på fritids. Efter påsk blir det dock inte många besök i gnosjö, ska på läkarudersökning den 13 april så då ska jag hem, och v.19 ska jag jobba på fritids och den veckan fyller även min far år. Det är mycket planerat nu framöver, nästa helg kommer Ida och Carlos, helgen efter det åker vi till stockholm och helgen efter stockholm är det innebandyavslutning med herrarna, sen är det Valborg. Ja ni ser, tiden bara rusar iväg. Nu ska jag vika all tvätt jag tvättade i morse, klockan fem kommer ett gäng brudar på påskfika. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0