tuesday

idag har jag hunnit med en del, slutade tidigt så gick direkt till töllstorp som vanligt på tisdagar, tränade med mamma. Tog sedan en promenad i den härliga vårsolen till gärdesgatan. Satte mig vid datan och fick en del plugg gjort och har även druckit kaffe med min käre far. Ska nog snart lägga mig och läsa Kirreboken, imorgon är det bäckaskolan som gäller och sen ska jag och evelina träna, ta en fika och kolla på innebandy. Det rullar på här hemma i gnosjö, hittar nya saker som jag inte kan äta varje dag. Än så länge undviker jag mjölkprodukter(t.ex mjölk, fil, yougurt, ost), banan och mat med för mycket fetter i. Funkar faktiskt ganska bra, förutom vid frukosten. På fritids var det fil och flingor så jag fick nöja mig med en leverpastejmacka och lite kaffe. Köpte hem blåbärssoppa idag för att iallafall få i mig något till frukost. Kollade på soyamjölk, någon som smakat det och vet ifall det går dricka? Jag är rätt kräsen av mig, visserligen har det blivit mycket bättre sen jag flyttade hemifrån, men vill inte tvinga ner mig något.
Kirre nu, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0