det är helg

Det är helg och det är en efterlängtad helg. Har suttit med b-uppsatsen hela veckan och det har faktiskt gått riktigt bra. Nu lider skolan snart mot sitt slut, vilken är underbart. Har precis lagt in Björneloo texten på blackboard och även lämnat in miljödidaktik och etik uppgiften. Nu behöver jag bara fokusera på b-uppsatsen.
Dagens har bestått av plugg och sedan filmtittande och mat med min vän fatima. Ska snart krypa till sängs då jag inte sov någonting alls i natt. Imorgon ska jag upp och tvätta vid sju, sedan kommer det en tjej som ska kolla på min lägenhet. Vid elva kommer evelina och mikael hit, äntligen kommer de och hälsar på mig. Blir en runda på stan, sen får vi se vad vi hittar på. Hoppas det inte blåser som det gjort idag, helt otroligt.
Åker med evelina och mikael hem sen för jobb och en stockholms resa. Ska bli jätteskönt att komma hem till mamma och pappa och bara vara.
Nu blir det sängen så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0