fullspäckad vecka

Började min söndag med att träna på friskoteket med mamsen,passade på att sola lite efter också. Tycker att jag var värd lite slapp efter det så jag och markus hyrde film, peranormal activity, vilket var en riktigt dålig film. Men nu har vi sett den iallafall. Ska åka iväg på fotboll vid sex, hillerstorp som har seriepremiär mot kulltorp. Ska heja fram Petra och tjejerna till en seger.

I veckan har jag fullt upp, som vanligt? Imorgon ska jag jobba mellan 14-17, efter det ska jag till familjen jag ska jobba för i sommar. Tänkte hinna med att träna innan jobbet.
På tisdag ska jag jobba med b-uppsatsen från gnosjö och på onsdag ska jag jobba hela dagen från 8-16 och på kvällen ska jag titta på när mina bröder spelar match på Hvetlanda.
och på torsdag, ja då är det höjdpunkter på hela veckan. Vi åker nämligen till Stockholm för att sjunga Bajen till en seger på söderstadion. Underbart!
På fredagkväll åker jag tillbaka till växjö för lite festligheter och mys med vänner hela helgen.
Thats it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0