Stolt

Jag är riktigt stolt över mig själv. Jag har klarat av 2 års studier på universitetet och dessutom utan en enda kuggning eller komplettering. Mamsen och papsen, visst är ni stolta över eran lilla dotter? Nu ska jag fixa de sista 1,5 åren lika bra, men om man kuggar eller får en komplettering är det inte hela världen, jag går inte under. Men det känns riktigt bra att veta att man faktiskt klarar av studier på universitet då jag faktiskt aldrig varit speciellt bra i skolan, men det har mest varit pga dålig motivation och tråkiga lärare.

Jobbade min första natt i natt (?), hehe. Det gick bra tycker jag. Jag kan känna en sådan glädje till barn och ungdomar med ett handikappsom med deras leende visar en tacksamhet som gör en alldeles varm inombords. Jag tror inte det finns någon bättre känsla än just den. Ser framemot att jobba i sommar, det kommer ge mig en otrolig erfarenhet och att jobba natt var inga problem alls för mig, det fixar jag.
Imorgon åker vi iväg på minisemester ner till Blekinge, får hoppas att solen hittar oss där längs med havet. Hoppas ni får det bra, vi syns hemma i gnosjö på fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0