tiden rusar iväg..

.. visst gör den det. Kändes som att det nyss var helg men det är redan onsdag och mitt i veckan igen. Helgen blev riktigt bra med kanonväder och bakstagepass på rock the lake. Söndagen bestod av en tripp till Kosta innan mamma, pappa och madde lämnade växjö. Helgen avslutas med god middag hos Emma och Linus, och lite planering inför sommarfesten.

Igår redovisade vi b-uppsatsen och jag tycker faktiskt att det gick bra. Åkte senare hem mot Gnosjö och sen vidare till Jönköping för att ännu en gång åka hem besvikna och förstörda efter ännu en förlust. Det är hårt att vara Hammarbyare nuförtiden, men vi sviker inte dem för det. Våra hjärtan slår för de grönvita.

Ikväll ska jag ner till Katarina för hon fyller år idag. Ska bli trevligt med en tjejkväll med tacos. Imorgon ska jag jobba på en förskola ute i sandsbro hela långa dagen, skönt med lite mer timmar nu i maj så att man får lite lön i juni. På kvällen ska jag, klara, emma och johanna ut och äta och gå på bio, SATC 2. En film som kanske inte helt är i min smak då jag faktiskt inte ens tyckte ettan var speciellt bra, men jag kan faktiskt offra mig för mina vänners skull då klara fick detta av oss i födelsedagspresent.

På fredag är det sista dagen i skolan och det firas med min och emmas sommarfest på lördag, får hoppas att vädret är på vår sida. Nu ska jag faktiskt inte tråka ut er med mitt alldeles för långa blogginlägg. Hoppas ni mår bra och att ni lever livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0