den 25:e

Den 25:e varje månad brukar alla vara glada för att man får pengar på kontot. Den här måndagen var är det bara tungt och jobbigt att betala alla räkningar. 8500 kr har jag i räkningar och utgifter den här månadaden. ja, ni som vet att man bara får 8100 kr från csn vet att det inte riktigt går runt. Jag får en liten lön på onsdag som räddar mig den här månaden. Har nu 600 kr kvar på kontot som ska räcka resten av månaden. Tur man inte ha så mycket planer den här månaden, mer än inflyttningsfest och Mammas 50 årsfest. Men jag fixar det, jag har mat i frysen och tak över huvudet. Jag ser framåt, mot ljusa tider då vi sitter och myser i en stuga i fjällen, så jävla underbart!! :)

Allt vad ni vill att människorna skall göra för er, det skall ni också göra för dem!

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch ja dessa utgifter...

Jag fattar inte riktigt varför det ska ta slut så fort pengarna... :(

Önskar man hade lite mer i lön och att sakerna kostar lite mindre :)



Men tur du har jobbat lite så du får ihop det gumman.

Du får tänka att nu är det inte länge tills ni åker för att fira nyår och åka skidor!

bra att ha lite roligt att se fram emot



Hoppas du får en bra dag



Kram kram

2010-10-26 @ 07:48:54
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0