Gnosjö

Matchen igår behöver vi inte prata om, lämnar den bakom mig och gå vidare. Jag vet att jag kan bättre och jag kommer bevisa det! Det här är sista året jag spelar och det här ska bli mitt år, jag ska sluta med en lyckad och rolig säsong!

Sitter hemma i Gnosjö nu, har spenderat förmiddag med min syster, hoppade av tåget i Värnamo och åt en god frukost och henne och Mikael. Åkte sedan till Gislaved för att se Mikael spela, tyvärr blev det förlust. Tycks vara en helg med förluster, både vi, syrran, mikael och Bajen har förlorat i helgen. Efter innebandy blev det hem till Gnosjö för att äta lite mat med Markus och kolla på Bajen, som faktiskt var grymma idag men satte inte sina chanser, som vi igår. Nu ska jag snart ner till Petra och Alexander. Emma och Johan kommer också, ska spela lite spel och ha det trevligt.

Hoppas ni har det bra i helgen, jag stannar nog i Gnosjö till måndagmorgon, Mamma och pappa är i Stockholm och jag vill ju gärna träffa dem innan jag åker tillbaka till Växjöcity.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0