H e l g

Underbara efterlängtade helg är här. Jag har gått och hoppats hela veckan på att jag ska vara helt frisk tills idag, men det är jag inte. Är fortfarande seg i kroppen och jag har ont i halsen. Har även fått lock för ena örat, jag hörde inte ett dugg igår och när någon med för ljus röst pratade så skar det sig i hela örat, en riktig pina att sitta på seminariet igår. Men men, jag får gå på irpen och ha roligt ikväll ändå. Ladies night med Petra och Frida som gäller ikväll, och som jag har sett framemot detta. Kommer bli mys.
Efter ladies nigth åker jag med hem till älskade Gnosjö, har saknat mamma och pappa extra mycket den här veckan. Imorgon är det iallafall en tripp till ullared som gäller och resten av helgen ska jag bara slappa och umgås med mamma och pappa.

Igårkväll testade jag något nytt, kikärtssoppa.. och det var faktiskt gott! Var hemma hos melanie och alexander. En trevlig kväll med skip-bo spelande. Nu ska jag ta tag i dagen, ska försöka städa här innan Petra och Frida kommer. Ha en bra helg mina vänner!


ps. Jag ska på Iron Maiden i sommar, hihihihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0