Härlig helg

Har varit en riktigt bra helg. I fredags var dte ladies nigth som gällde, riktigt roligt var det. Innan dess åt vi mat på båtsmannen, god mat med trevligt sällskap. Tack för kvällen Petra och Frida!
Igår gick vi upp tidigt för att åka till Ullared, jag, mamma, alexander och petra. Har aldrig varit med om att det varit så mycket folk som det var, helt galet. Hittade det jag skulle och lite till iallafall. På kvällen åt vi god mat och tog det lugnt på gärdesgatan. Skönt att vara hemma i Gnosjö lite.

Nu är jag tillbaka i Växjö, har packat upp allt jag handlat och tar det lugnt och hoppas att jag snart ska bli frisk från den här otroligt jobbiga förskylningen. Var en sväng hos min underbara syster och hennes mikael innan vi åkte vidare till Växjö. Nu kommer snart Markus, vi ska äta tacos sen blir det kanske en film.

Alla tankar går till min älskade mormor!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack sj Matilda! ;) jätte god mat men efterrätten hade nog smakat gott den med ;) hihi



Va bra att du shoppade de du skulle iaf ;) krya på dig nu! Puss o kram

2010-10-03 @ 21:54:07
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0