Superhelg

Det är fredag och helg. Var på gymmet en runda precis med Klara, tog en varm dusch efter och nu sitter jag här och bloggar. Ikväll blir det god mat och innebandy med Mimmie, Emelie och Malin. En fredag kan inte bli annat än bra med tre underbara vänner minsann. Imorgon tar jag tåget till Värnamo, ska gå en runda på marknaden med mamma och pappa innan vi åker vidare hem till Gnosjö. Inflyttningsfest hos Dea och Emelie som gäller på kvällen, ska bli roligt att träffa alla man inte träffat på väldigt länge. Blir en nykter fest för min del då jag faktiskt har match mot Forsheda på söndag. Får hålla Petra sällskap på den nyktra sidan, hihi. Hoppas ni får en toppen helg, det ska jag ha, en riktig superhelg för det är jag värd! :)


Läs gärna lagets blogg http://teleborgdamlag.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0