Ta bort låset från tvättstugan!!!

Vilken otroligt bra helg jag har haft med underbara människor. I fredags var jag och Zlatka ute och virrade runt utanför Växjö, tillslut efter många timmar kom vi fram. På kvällen var det sexparty hos Daniella med massa härliga tjejer, det var precis som det ska vara en fredagkväll på campus.
Igår åkte vi iväg med laget till Boda borg och det började med att vi fick punktering på Maddes bil strax utanför Växjö, tio tjejer och ingen visste hur man bytte däcker på bilen. Fick hjälp av en snäll man som stannade, det tackar vi honom för. Boda borg var riktigt roligt, mitt lag vann, ehm.. med en mer stämpel, haha. På kvällen åt vi på aptit, mycket god mat med ett härligt gäng, mer sådant vill vi ha!

Idag skulle jag tvätta klockan sju på morgonen, men någon idiot har inte tagit bort sitt lås. Inte bara jag som var irriterad över det utan det satt en lapp på dörren "Ta bort låset från tvättstugan!!!" Jo tack, men det har han ännu inte gjort. Jag fick boka om min tvättid och ge mig ut på en promenad istället, gick två timmar, underbart.
Nu har jag precis varit på stan med Daniella, ska strax bege mig till bibblan för att skriva ut fältarbetet och kopiera böckerna jag lånat så jag kan lämna tillbaka dem på tisdag.

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0