Vila (?)

Hade en riktigt tuff natt, halsen var tjock och jag mådde riktigt dåligt. På morgonen beslöt jag mig för att hoppa skolan, efter råd från läraren att faktiskt stanna hemma. Tanken var att jag skulle ligga i sängen hela dagen och bara lata mig, tror ni jag har gjort det? När klockan slog halv fem kände jag att det började krypa i benen på mig, jag ville så gärna ge mig ut på en promenad i den härliga snön. Men jag var faktiskt duktig och sa till mig själv att stanna inne. Ska jag bli frisk någongång måste jag vila. Men jag kunde faktiskt inte bara ligga stilla så jag har gjort lite fint i min gabrob som faktiskt inte såg riktigt klok ut, inte jätte ansträngande så det räknas väl som vila?

Imorgon är det match och jag hoppas jag kan spela, försök inte intala mig något annat för jag tror ändå inte att ni kommer lyckas. På lördag funderar jag faktiskt på att tåget hem till Gnosjö. Mamma och pappa är inte hemma på hela helgen för de är i Stockholm, men jag hoppas på att få umgås med min vän Petra och min bror Alexander. Får se hur det blir, men just nu lutar det åt att jag faktiskt flyr till Gnosjö och stannar där till måndag.

Nu ska jag ta en varm dusch och ge mig själv lite behövlig fotvård, för det borde väl ändå räknas som vila? :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är spelledig i helgen ju. då måste du komma till mig lite också!!!!!!!

2010-10-21 @ 20:39:52
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

krya på dig :(

2010-10-21 @ 21:26:53
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Kristina

ojoj, krya på dig :)

2010-10-21 @ 21:39:47
URL: http://kristinaaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0