cool-lugn

Det är så jag känner inför tentan imorgon, cool-lugn. För första gången är jag inte nervös inför en tenta och jag har kännt mig säker på de mesta hela veckan. Jag trodde att jag skulle lägga all energi på den här tentan men det har jag inte behövt. Ränkefärdigheterna har jag lagt väldigt mycket tid på inför det seminariet, men jag lärde mig också väldigt mycket. Tentan känns väldigt logisk och det är nog därför jag har så lätt att lära mig det på så kort tid utan att behöva råplugga. Nu får vi bara hålla tummarna på att jag inte får hjärnsläpp på tentan imorgon.
Ikväll blir det film och mys med fritidspedagogs tjejerna Fatima, Daniella, Ivana och Johanna. Jag har fått lära mig att man inte ska plugga på tentan kvällen innan den här, det skapar bara ångest.

Dags att betala lite räkningar, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0