lite friskare

Igår var det inte livat i lägenheten, blev sämre och sämre och tillslut låg jag här med 41 grader feber nerbäddad i två filtar och mitt täcke. När jag sedan vaknade runt tio tiden var jag alldeles blöt av svett ocg feber hade sjunkt till 38.5. Det gick åt rätt håll iallafall. Idag ligger de på 38 grader så jag är inte helt hundra. Ska plugga lite och försöka skriva klart den andra uppgitfen, ta en uppgift om dagen, men om det inte går så går det inte, hemtentan får ta den tid de tar. Inte bra att anstränga sig för mycket för då blir jag aldrig frisk. Ni får hålla tummaran för att det går vägen för mig. Nu jag ska kolla på lite serier som kommit ut i natt, hihi.

Kommentarer
Postat av: Ema

Bra att du känner dig lite bättre nu iallafall :) Hoppas de fortsätter så :) Kram!

2010-09-28 @ 15:25:27
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: Frida

Skönt att du börjar bli lite bättre iaf! :D allt är bara bra med mig, lite trött bara men det hör väl årstiden till ;) hihi

Kramis!

2010-09-28 @ 21:18:38
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0