sjuk

vaknade upp med en öm och tjock hals, som vanligt kollar jag med ficklampa i halsen (gör ni också det?) och hittar vita prickar så ringde fabror doktorn och fick domen halsfluss. Tror jag var 15 år sist jag hade det, har inte ätit pencilin på väldigt länge. Olägligt kom det iaf, mitt i hemtentan. Det är tur jag har lätt för att skriva så kommer nog få klart den i tid ändå. har gjort den första uppgiften i brist på annat att göra, men nu har jag ingen energi kvar i kroppen. Var precis ute och tog ut pengar, tjena, det tog på krafterna. Det får bli film resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Ema

Hoppas du kryar på dig snart! Och att jag inte verkade elak när jag inte ville att du skulle komma o smitta mig idag. Men längtar efter att träffa Signe så vill inte bli tvungen att ställa in de:P



Bra att du fick en massa skrivet iallafall! Kraam!

2010-09-27 @ 16:31:44
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: Frida

Inte ska du bli sjuk nu tills fredag! :( hoppas du kryar på dig iaf! vi ska ju ha en härlig fredag med Ladies Night och skratt :D

2010-09-27 @ 21:24:37
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0