träning

Oj oj vad jag tränar nu. Jag älskar det, det får mig att må så bra. Igår fick jag ett ryck klockan åtta på kvällen så gick jag tränade en timma på gymmet. Började även den här dagen med träning på gymmet tillsammans med min vän Klara, är precis hemkommen därifrån. Ska snart möta upp Katarina och gå en promenad med henne. Ser framemot en härlig frukost efter mitt slit. Har en redovisning i skolan idag, efter det ska vi plugga lite på tenta. Känns bra inför tentan, bara räknefärigheter som är lite osäkert. Tur jag har en sån bra vän som Alexander som hjälper mig med det, hihi.


Ikväll är det, inte helt oväntat träning som gäller igen. Innebandyträning som står på schemat. Jag kommer vara en biff till jul om jag fortsätter så här, ha ha. Önskedrömma får man ju! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

nejmen! är den inte helt underbar! jag älskar den! :)

2010-09-23 @ 20:40:27
URL: http://alvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0