oj oj oj..

Jag är inte alls bra på att uppdatera i bloggen, ska försöka bli bättre på det. Har haft fullt upp i veckan med skolan och jobb. Igårkväll bowlade jag med mina fina vänner Mimmie, Malin och Emelie, sen avslutade vi kvällen hos Emelie med så ska det låta och massa tjöt. Idag började jag dagen med att tvätta, 06:48 ringde klockan. Medan jag väntade på tvätten gick jag en promenad. Klockan 09 kom Mamma och Pappa på frukost, åkte iväg och handlade lite mat och gick i lite affären sen. Mysig förmiddag med mina underbara föräldrar. Ikväll ska jag och Daniella kolla på två skräckfilmer, Paranomal activity 2 och The last exorcism, till det blir det massa nyttigheter i form av morätter och gurka. För er som inte redan vet det har jag börjat med en diet, har hållt på en vecka nu och jag tycker det går riktigt bra, jag ska nå mitt mål och jag vet att jag kommer lyckas. Min vän Alexander sa att han tror att jag kommer lyckas, och bara det gör de lättare att lyckas nå målet! :)

Ni får ha en underbar lördag, bjuder på lite vårteckan i form av nya solbrillor och nya skor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0