Tisdag

Idag har jag haft fullt upp, började dagen med att gå en morgonpromenad med Markus klockan 06.15, sen hem för att äta frukost och städa lägenheten. Packade sedan med mig penna och papper ut för att plugga i solen, underbart väder även idag. Fatima och Daniella kom förbi mig sen och sedan kom även Johanna, Klara och Emma för lite påskfika, mysig eftermiddag med härliga vänner.
Markus har precis gått hem, vi har ätit lchf pizza (recept kommer nedan). Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar, sen kanske Alexander kommer förbi en runda. Mycket bra tisdag för min del, hoppas ni haft en likabra.



Botten:
120 g philladephia ost
4 ägg
1,8 dl grädde
0,6 dl riven ost

Vispa ihop allt och häll sedan upp på en blåt och låt det stå i ugn på 175 grader i 30 minuter.

Ovanpå valde vi att ha kyckling, rödlök, cashewnötter, mozarellaost och sedan färsk sallad överst!
Mycket god och väldigt mättande!

Kommentarer
Postat av: Frida

Detta såg riktigt gott ut!

2011-05-09 @ 15:53:21
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0