04 - mina vänner

"Den värsta ensamheten är att helt sakna sann vänskap" (Bacon, Francis)

Citatet talar väl för sig själv egentligen. Alla människor är värda en äkta sann vän, vänner gör livet värt att leva. Jag har förlorat många vänner men jag har också fått många underbara nya vänner, sen finns det vänner som alltid funnits kvar. Det spelar ingen roll hur länge jag kännt mina vänner, om de bor i Gnosjö, Växjö, Hjo, Östersund eller Alvesta, för mig betyder alla vänner lika mycket och jag är evigt tacksam för att jag har er. Jag väljer att inte nämna några namn, för ni vet själva om vilka ni är och ni ska ta åt er när jag säger att det är ni som får mig att skratta och känna livsglädjen. I love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0