Slut på helgen

Tillbaka i Växjö efter en fullspäckad helg. På torsdagen bjöds det på tacos hemma på gärdesgatan och fredagen började med att de ringde från kortids och frågade om jag ville jobba natten, tackade självklart ja, bra med extra pengar. Hann in en runda till Värnamo för att umgås lite med Evelina, Mikael och Markus innan det var dags för nattpasset. Lördagen sov jag några timmar, sedan var det dags för firande av Markus och Alexander. Lördagen slutade med ett spontant besök på Harrys med Sanna och Johanna, mycket trevligt. Har inte besöks harrys på drygt fyra år. Idag blev det innebandy, Eve spelade och sedan vidare till Växjö för att umgås med min vän daniella, blev tacos igen. Alexander kom även förbi för att dricka lite kaffe med oss.
Nu blir det snart sängen, ladda upp för en heldag i skolan imorgon och sedan frippefika. Hoppas ni har haft en bra helg.



Köpte en matte på City Gross i Värnamo, tycker den passar väldigt bra i min lilla lägenhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0