stopp.paus.

Igår tog jag tåget hem mot Gnosjö för en långhelg hemma med min fina familj. Det är så skönt att komma hem och vila upp sig, jag behöver en paus från allt i Växjö. Men ibland  är det svårt att bara släppa allt, jag får sms med frågor hit och dit om olika saker. Kan inte jag få en helg utan något ansvar, utan några kvar, bara vara. Ikväll ska jag iallafall till min syster, hon slutade precis jobba så hon kommer strax och hämta mig. Imorgon är det smörgåstårta och kalas för markus och alexander. Inga krav, bara skratt, mys och trevligheter med de jag trivs bäst med. Jag hoppas jag får resten av helgen i lugn och ro, utan sms och krav och frågor. Stopp.paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0