02 – Mina syskon

Mina syskon är som jag själv vill uttrycka det, de bästa syskonen man kan ha! Evelina, min syster, även kallas linis, Markus och Alexander, även kallas Sanne, mina bröder är de som har stöttat mig hela livet. De har alltid stöttat sin lillasyster i alla lägen och hjälpt mig att ta mig ur saker som inte var bra för mig. Om jag hade kunnat hade jag önskat alla människor på jorden likabra syskon som jag har. Jag är stolt över mina syskon. De bryr sig väldigt mycket om andra människor och vill alla väl. Evelina har alltid varit min idol, hon är än idag en förebild för mig. Markus är den som hjälpt mig mycket med skolan här i Växjö, han är alltid ärlig och visar att han bryr sig. Alexander är enligt mig den snällaste personen som finns på jorden, vill alla väl och sviker aldrig. Syskonen Eng, Världens bästa syskon.


Jag vill även nämna Petra och Mikael som jag även ser som mina egna syskon, underbara människor som vi alla är glada att vi ha i vår familj! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är genomsnälla syskonen Eng! ;)

2011-01-18 @ 21:35:22
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0