03 – Mina föräldrar

Väldigt dålig uppdatering, har haft fullt upp med jobb, skola och födelsedagsfirande. Skärpning igen Tilda!

Dags att checka av den tredje dagen på listan, mina föräldar. Pappa, Hans och Mamma, Marona är de två som uppfostrat mig och gett mig världens bästa barndom. Jag vill att mina barn ska få samma uppväxt som jag, just för att jag tycker att mina föräldar har gjort allt för att vi barn ska ha det så bra som möjligt genom att göra saker tillsammans med oss hela tiden. Alla utflyckter till Store Mosse och övernattningarna i vindskydd är det man minns från barndomen. Mina föräldrar har visat mig att man blir lycklig av att bara göra saker tillsammans, man behöver inte betala flera tusen för en utlandsresa när man kan ha det likabra i Sverige. Idag tycker jag att det är hur mysigt som helst att hitta på saker med mamma och pappa, jag ringer också gärna hem och tjatar hål i öronen på dem, de kanske tycker det är jobbigt för stunden men innerst inne vet jag att de ler, dessutom vet vi vem det är jag har fått det ifrån. (Eller hur Pappa? :) )

Det var mina föräldrar, världens bästa föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du kommer utan tvekan att bli en superföräldrer.

Du är så varm och omtänksam. Jag är så glad över att fått/få träffa dig och dina syskon..... Alltid glimten i ögat...Saknar er=)



Kram

2011-02-04 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0