2011

Oj oj, dags för lite uppdatering, har hunnit med en del sen sist jag skrev, fylla år och julfester hit och dit. Tiden går fort när man har roligt, julen är över och vi är inne på ett nytt år. Jag tillbringade sista veckan på året i Vemdalen med nio andra personer, en händelserik vecka då jag både åkte skidor och snöskoter för första gången. Efter en vecka borta är det skönt att komma hem, åker vidare till Växjö på fredagmorgon för lite fest och andra trevligheter med goda vänner.

Vad händer 2011 då?
Jag hoppas det här året bli ett händelserikt år, jag är inne på mitt sista år på utbildningen och den tiden ska jag ta vara på, jag har ingen aning om vart jag hamnar sen, det beror på hur mitt liv ser ut just då och vart det finns jobb. Jag får även äran att bli faster i år, och jag längtar verkligen till den lilla bebisen kommer ut. Vad året mer har att erbjuda återstå att se, :)

Hold my hand!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar. Jepp det har jag, har dock inte bestämt mig för om jag gillar det och ska fortsätta ha det när det växer ut eller inte :P

2011-01-05 @ 23:59:24
URL: http://xmemory.blogg.se/
Postat av: Frida

Härligt att höra att allt var bra i Vemdalen.

Hoppas du haft en bra helg med



Kramis

2011-01-09 @ 11:38:16
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0